.

.

שולחן העבודה מגש מטלטלין גלגלת סוגר מחשב נעילת בסיס החלקה

שולחן העבודה מגש מטלטלין גלגלת סוגר מחשב נעילת בסיס החלקה

דירוג לקוחות:

ILS 181.33
במלאי
במחסן.

סוג זה של מעמד רצפה יכול לשמש כדי להחזיק מחשב, עציץ, פסל, קישוט ופריטים אחרים יש נועדו עם גלגלים על בסיס, נוח לך להעביר את מחשב מגדלי בקלות, חיסכון חוזק בשבילך. יש מנעול על הגלגל ששומר על המחשב יציב, לא מחליק ואמין. יש ידית על סוגר, קל לאחסון ולבצע, מתאים לבית, משרד, נסיעות ובמקומות אחרים. עשוי פלסטיק, זה שולחן עבודה מיינפריים מחזיק יכול לשמש במשך זמן רב, זה לא קל להיות סדוק. סוג זה של מעמד רצפה יכול לשמש כדי להחזיק מחשב, עציץ, פסל, קישוט ופריטים אחרים. יש נועדו עם גלגלים על בסיס, נוח לך להעביר את מחשב מגדלי בקלות, חיסכון חוזק בשבילך. יש מנעול על הגלגל ששומר על המחשב יציב, לא מחליק ואמין. יש ידית על סוגר, קל לאחסון ולבצע, מתאים לבית, משרד, נסיעות ובמקומות אחרים. עשוי פלסטיק, זה שולחן עבודה מיינפריים מחזיק יכול לשמש במשך זמן רב, זה לא קל להיות סדוק. סוג זה של מעמד רצפה יכול לשמש כדי להחזיק מחשב, עציץ, פסל, קישוט ופריטים אחרים.יש נועדו עם גלגלים על בסיס, נוח לך להעביר את מחשב מגדלי בקלות, חיסכון חוזק בשבילך.יש מנעול על הגלגל ששומר על המחשב יציב, לא מחליק ואמין.יש ידית על סוגר, קל לאחסון ולבצע, מתאים לבית, משרד, נסיעות ובמקומות אחרים.עשוי פלסטיק, זה שולחן עבודה מיינפריים מחזיק יכול לשמש במשך זמן רב, זה לא קל להיות סדוק.

המאפיינים הבסיסיים

Material:
ABS.
Color:
show as pictures.
Size:
show as pictures.
Package Includes:
1 pcs
Note:
Please allow slightly difference due to manual measurement. Color may be slightly different since different monitor. Thanks!:
The skeleton design helps aid ventilation and heat dissipation, providing you with a thoughtful and practical gift that can be used in a variety of settings:
offices, meeting rooms, homes, libraries, cafes, etc.

ההצעות הטובות ביותר