.

.

מארז כונן קשיח מסוג 2-ג3. 1 ג ' ים583 מ. 2 עד יו. אס. ב3. 1 דיור תיבת דיסק קשיח ס

מארז כונן קשיח מסוג 2-ג3. 1 ג ' ים583 מ. 2 עד יו. אס. ב3. 1 דיור תיבת דיסק קשיח ס

דירוג לקוחות:

ILS 55.69
במלאי
במחסן.

ג ' יי-אם-אס 583 סוג-סי 31 שליטה ראשית ברמה גבוהה. תמיכה בהאצה ושילוב טכנולוגיית שיפור אותות במהירות גבוהה של ג ' יאיי. הוא עשוי מסגסוגת אלומיניום ושרירי בטן, עמיד, שטח גדול יותר, לפיזור חום עמוק. נורית חיווי חכמה בעלת צבע כפול, עם פסי נחושת לפיזור חום, מודולי אספקת חשמל דו-הספק גבוה תומכים ב-2 ט כדי להבטיח שידור יציב. מצויד 10 גבוהה-מוליכות סיליקון ופלים, בכל מקום יש שבב, מקל זה בכל מקום זה. 2 כוננים קשיחים מצב מוצק (כוננים קשיחים לא כלול). מפרט : סוג פריט : מ. 2 כונן קשיח מקרהחומר : אלומיניום סגסוגת + אבסתמיכה : שונים פרוטוקול מ. כונני מצב מוצק (מ. הברג את הבורג ופתח את מכסה ההזזה. הוצא את מוט הנחושת. הדיסק הקשיח (לא כלול) מודבק עם גוף קירור סיליקון. הכנס את דיסק קשיח (לא כלול) ולהדק את ברגים כדי לתקן את זה. התקן את תיבת הדיסק הקשיח, הברג את הברגים כדי לתקן אותה וסגור את מכסה התיבה. תקן את מכסה התיבה עם ברגים. הכנס את כבל הסוג-ג והתחבר למחשב לשימוש.רשימת חבילה : 1 מארז דיסק קשיח (כונן קשיח לא כלול)1 סוג סוג-קו ג1 מברג1 טבעת גומי 10 שקע חום 3 בורג1 אם יש לך שאלות לגבי המוצר שקיבלת, אנא צור איתנו קשר במייל ונחזור אליך בהקדם האפשרי.

המאפיינים הבסיסיים

Item Type:
M.2 Hard Drive Case
Material:
Aluminium Alloy+ABSSupport
(M.2 NGFF that does not support PCI-EAHCI and protocol):
How to Use:
 
1. Unscrew the screw and open the sliding cover.:
2. Take out the copper bar.:
3. The hard disk (not included) is pasted with heat sink silicon.:
4. Insert the hard disk (not included) and tighten the screws to fix it.:
5. Install the hard disk box, screw on the screws to fix it, and close the box cover.:
6. Fix the box cover with screws.:
7. Insert the Type-C cable and connect to the computer to use.:
Package List:
1 x Hard Disk Enclosure (Hard Drive NOT Included)1 x Type-C Line1 x Screwdriver1 x Rubber Ring10 x Heat Sink3 x Screw1 x Nut
If you have any questions about the product you received, please contact us by email and we will get back to you as soon as possible. :

ההצעות הטובות ביותר